OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?
Vi söker en receptionist som brinner för service, alltid har kunden i fokus och sätter en ära i att alltid leverera proffsigt.
I rollen blir du vår kunds ansikte utåt där du med ett professionellt mottagande får kunden och dess gäster att känna sig varmt välkomna i en trivsam och säker miljö. Placeringsort är kundens huvudkontor i Stockholm med 500 kontorsplatser. Arbetstider är förlagda dagtid måndag - fredag.
Exempel på arbetsuppgifter
• Ta emot besökare
• Daglig kundrelation med alla som arbetar i huset
• Hantera telefon och flera olika mailboxar
• Boka mötesrum och catering
• Skicka och ta emot bud
• Hantering av felanmälningar
• Programmera passerkort
• Ha koll på säkerhetsrutiner, lås, larm och första hjälpen
• Kontakt med kundens samarbetspartners och leverantörer ( fastighetsskötare, säkerhetsbolag mfl)
• Hålla ordning och reda i front- och BackOffice
• Se till att entré och ytorna kring receptionen ser fina ut
• Se till att mötesrum är i ordning och material påfyllt
• Dagligt samarbeta och stöttning med vaktmästeri och lokalvård
• Vara behjälplig med diverse administrativa uppgifter
• Bidra till ständiga förbättringar av arbetsrutiner och kundupplevelse
Din profil
För att du ska trivas hos oss och i rollen behöver du vara en prestigelös kollega som gillar att samarbeta, ger allt för kunden och drivs av ett omväxlande arbete där du är spindeln i nätet. Du har en arbetsglädje som smittar, har öga för detaljer och är en god organisatör och kommunikatör, van att skapa goda relationer med kunder och kollegor. Du delar våra värderingar om ärlighet, entreprenörskap, ansvar och kvalitet.
Krav
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• Officepaketet (Outlook, Word, Excell, Power Point)
• Vana att lära sig nya datasystem
• Minst 3 års erfarenhet av receptionsarbete
Vad vi kan erbjuda dig
En varierande roll där du tillsammans med dina kollegor har ansvaret och friheten att utforma ert arbete. Vi är ett tight team där vi hjälper varandra genom att dela med oss och ha roligt tillsammans. Vi sätter högt värde i att leverera professionell service i alla lägen där din insats har stor betydelse för kundens helhetsupplevelse och för att nå uppsatta mål. ISS är en global organisation med stort fokus på utveckling för såväl medarbetare som för kunden. Inom ISS organisation finns goda möjligheter till utveckling inom brett varierande områden.
Anställningens omfattning
Tjänsten är heltid 100% med 6 månaders provtidsanställning. Start snarast efter överenskommelse. Sista ansökningsdag är 18/12/2021. Löpande rekrytering vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum gått ut.
Vid frågor om tjänsten, kontakta Beatrice Lezak, Service Manager - 073-436 01 06
Observera! Vi tar ej emot ansökningar via mail utan enbart via vårt rekryteringssystem. Du ansöker genom att gå in på vår hemsida www.issworld.com/jobbahososs/se våra lediga jobb och registrera ditt personliga brev och CV. Ansökningar som skickas på annat sätt kommer inte att kunna besvaras eller hanteras för den här rekryteringen.
Varmt välkommen med din ansökan!