OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Starka tillsammans - Bli en av oss
Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.
Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning är vi rätt arbetsplats för dig.
Office Administration är funktionen som fokuserar på administration kopplat till PayEx kontor, våra fastigheter och vi bistår också kring sociala aktiviteter i PayEx.
Inom Office Administration slår vårt hjärta extra för att skapa en positivt och trevlig upplevelse för alla våra anställda och vi strävar efter att tillhandahålla den bästa servicen för att uppnå detta.
Om du tycker om att skapa trivsel, har förmåga att se helhet såväl som detaljer, är driven och tar ansvar samt gillar att vara med att påverka - Då kan du vara rätt för oss!
Mer om jobbet
Som Housekeeper hos oss kommer du att ha en viktigt roll i att säkerställa att vi har en trivsam och säker arbetsmiljö. Du kommer att ansvara för lokalvård, kontakt med leverantörer - säkerställa att det är ordning och reda i våra lokaler, helt enkelt se till att det är trivsamt och funktionellt i våra lokaler. Du behöver ha lite gröna fingrar då det inom ditt ansvarsområde också ligger att säkerställa att blommor och växter - precis som våra medarbetare, trivs och växer hos oss.
Vi letar efter dig som: Älskar att jobba inom området och vill fortsätta utvecklas genom att vara en del av PayEx.
I vårt team behöver vi dig som är självgående och har öga för detaljer. Du har tidigare erfarenhet från liknande roller med samordning, koordinering och kravställning samt kontakt med leverantörer inom området.
B körkort är ett krav.
Vad kan vi erbjuda dig?
Tillsammans med drivna och inspirerande kollegor får du vara en del av PayEx och jobba i ett bolag som verkar i en mycket spännande bransch. Du får vara med och påverkra din arbetsdag och dess upplägg och vi lägger stor vikt vid din egen genomförandeförmåga och ansvarskänsla.
Vårt kontor ligger i Visby innerstad. Vi erbjuder alla våra medarbetare ett attraktivt förmånspaket
Vill du bli vår nya kollega och Housekeeper? Skicka din ansökan redan idag!
Tjänsten är på heltid med start snarast enligt överenskommelse.
Placeringsort: Visby
Sista ansökningsdag är 2022-10-10. Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor gällande tjänsten kontakta Roger Närhström, Head of Office Administration, +46 70 235 20 99.
Finansförbundet: Heidi Larsson +46 498-20 97 58
SACO: Sofia Enekvist +46 498 20 77 84
Vi har redan valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.
PayEx är en av Nordens främsta leverantörer av kompletta betallösningar och består av två affärsområden: PayEx Ledger and Factoring och Swedbank Pay.
På Swedbank Pay jobbar vi tillsammans för att skapa en värld där betalningar mellan köpare och säljare kan ske så tryggt och enkelt som möjligt - oavsett om mötet sker online eller i butik.
Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betalningslösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.