OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en person till att bli en del av en bank i Helsingborg. Du kommer arbeta med ekonomiadministration och bli en mycket uppskattad resurs i teamet. Vi söker dig som har ett intresse för ekonomi samtidigt som du har ett öga för detaljer, är en lagspelare och enkelt kan skifta mellan olika arbetsuppgifter. Start är omgående så ta chansen och sök rollen redan idag!
OM TJÄNSTEN
En bank baserad i Helsingborg söker nu en Payment administrator för ett vikariat fram till mitten av juni. Har du ett intresse för ekonomi men kanske inte har arbetat med det i så stor utsträckning tidigare? Då är den här rollen perfekt för dig! I rollen som Payment administrator blir du en del av ett tight team om 6 personer där samarbete och laganda står i centrum. Teamet i sin helhet har ansvar för att hantera betalningsflöden som görs via banken. Rollen passar dig som enkelt kan prioritera mellan olika uppgifter, har ett logiskt tänkande och som uppskattar att arbeta tillsammans med andra. Du kommer erbjudas en arbetsmiljö med trevliga och hjälpsamma kollegor. Du erbjuds dessutom flex på dina arbetstider och möjlighet att arbeta delvis hemifrån när du blivit varm i kläderna.
Det här är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du är anställd via Academic Work men arbetar ute på företaget. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Översiktligt så kommer dina arbetsuppgifter bestå av att tillsammans med dina kollegor hantera företagets betalningsflöden. Det innebär hantering av inbetalningar från kunder samt utbetalningar av lån. Utöver det kommer du bland annat att arbeta med:
* Leverantörsreskontra
* Filhantering
* Manuella bokningar samt bokföring av det du gjort under dagen
* Avstämningar och kontohantering
* Clearing och settlement till Mastercard
* Löpande administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
* Är obehindrad i svenska i tal och skrift
* Har en gymnasial utbildning inom ekonomi
* Har ett intresse och viss kunskap om ekonomi
* Har tidigare erfarenhet av att arbeta med administrativa uppgifter
I den här rekryteringsprocessen kommer störst fokus ligga på din inställning och dina personliga egenskaper. Därför ser vi gärna att du som person är:
* Noggrann
* Självgående
* Flexibel
Övrig information
* Start: Omgående (senast början på februari)
* Omfattning: Heltid, vikariat till mitten av juni med chans till arbete även till hösten
* Placering: Helsingborg
* Övrigt: Du kommer behöva uppvisa ett rent belastningsregister för att kunna gå vidare i den här processen. Beställ därför redan nu ett belastningsregister från Polisen som du kan visa upp längre fram i processen.
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och företagets önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231