OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Payment Officer till vårt affärsområde Svea Privat, där vi arbetar med lån och sparkonton till konsumenter. I den här rollen kommer du att arbeta i en trevlig grupp med härlig teamkänsla, där vi ställer upp för varandra och tycker att samarbete är viktigt.
Vad kommer du att göra?
Den här rollen kommer du bland annat att:
- Registrera in- och utbetalningar
- Ha koll på reskontraflödet
- Genomföra avstämningar (främst i excel)
- Ha kundkontakt via mail, brev och telefon
Vem är du?
Vi söker dig som gillar att ge god service, har en hög servicegrad och en positiv och lösningsorienterad inställning. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av hantering av reskontra samt har kommit i kontakt med bokföring och redovisning tidigare, men inget krav. I den här rollen är det viktigt att du har ett intresse för siffror och har ett logisk tänkande. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta i Excel är det ett plus. Vidare har du mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, samt goda kunskaper i engelska.
Om Svea
Svea är en koncern med finansiell verksamhet i ett flertal europeiska länder och har över 2 000 anställda. Med fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en utpräglat familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna delaktighet och ha möjlighet att kunna påverka. Vi sitter i nya fräscha lokaler i Arenastaden, Solna.
Ansökan
Vi tar inte emot ansökningar via mail. Urval och intervjuer sker löpande och vi önskar att tillsätta tjänsten så snart som möjligt så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till Rekryterare Ellen Hallengren på ellen.hallengren@svea.com.
Lycka till!