Payroll Business Partner till ett bolag i stark tillväxt, Stockholm

Payroll Business Partner till ett bolag i stark tillväxt, Stockholm

Arbetsbeskrivning

För dig som brinner för affärsekonomi, lönehantering och personaladministration.

Om tjänsten

- Ort: Stockholm
- Omfattning: heltid
- Ansökningar hanteras löpande


Arbetsuppgifter
Affärsekonomi, fakturahantering, lönehantering, avvikelsehantering, administration av betalningar, internrapporteringar så som månadsbokslut och avstämningar. Stöd finns av en intern senior controller samt en extern redovisningsfirma.

Delar av nedanstående har du antingen redan i din erfarenhet alternativt kommer att kunna utveckla under din karriär tillsammans med teamet;

- tillämpa ett proaktivt förhållningssätt och entreprenörskap i yrkesutövandet

- hantera pensions- och försäkringsärenden, förmånsrätt och resereglemente
- rådgiva i HR och personalstrategiska beslut
- hantera, uppgradera och förvalta löneprogram- och system
- rådgiva i personalekonomiska frågor och utforma nyckeltal
- med helhetsansvar utföra löneberedning enligt gällande rutiner
- tillämpa arbetsrättsliga lagar och praxis för anställning och avtal vid löneberedning
Kompetenser och erfarenhet:

- God kommunikatör på engelska och svenska
- Intresse för ekonomiadministration och leverantörsreskontra
- Systemvana
- Erfarenhet av Excel
- Relevant utbildning alternativt arbetslivserfarenhet


Meriterande kompetenser och erfarenhet:

- Serviceinriktad
- Driven
- Stresstålig


______________________

Processen

- Sök tjänsten genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format

- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas
- De kandidater som går vidare i processen; - Intervju nummer 1 - allmän ömsesidig presentation
- Intervju nummer 2 - uppföljning av intervju nr. 1, fördjupning
- Avtalspresentation / erbjudande av tjänst
- Träffa teamet på en frukost eller lunch innan eventuell signering av avtal



- Återkoppling sker vanligtvis inom 10 arbetsdagar ifrån inkommen ansökan



Så länge det går att söka tjänsten via annonsen så är du varmt välkommen med din ansökan. Vi arkiverar annonsen då tjänsten blivit tillsatt.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetens inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm, där huvudkontoret finns på Gävlegatan 16 i centrala Stockholm. Vårt motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Du rekommenderas att besöka vår hemsida www.shayasolutions.com, och bilda dig en uppfattning om oss innan du söker. Viktigt att matchningen mellan dig som person och oss som bolag - på en ömsesidig nivå, blir rätt.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 maj 2022
  • Ansök senast: 26 juni 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


1 november 2024

Chief accountant

Chief accountant

22 november 2024

Hyrköp - Redovisningsekonom med inslag av controlling

Hyrköp - Redovisningsekonom med inslag av controlling

22 november 2024

Redovisningsekonom

Redovisningsekonom

22 november 2024