OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För dig som brinner för affärsekonomi, lönehantering och personaladministration.
Om tjänsten
- Ort: Stockholm
- Omfattning: heltid
- Ansökningar hanteras löpande
Arbetsuppgifter
Affärsekonomi, fakturahantering, lönehantering, avvikelsehantering, administration av betalningar, internrapporteringar så som månadsbokslut och avstämningar. Stöd finns av en intern senior controller samt en extern redovisningsfirma.
Delar av nedanstående har du antingen redan i din erfarenhet alternativt kommer att kunna utveckla under din karriär tillsammans med teamet;
- tillämpa ett proaktivt förhållningssätt och entreprenörskap i yrkesutövandet
- hantera pensions- och försäkringsärenden, förmånsrätt och resereglemente
- rådgiva i HR och personalstrategiska beslut
- hantera, uppgradera och förvalta löneprogram- och system
- rådgiva i personalekonomiska frågor och utforma nyckeltal
- med helhetsansvar utföra löneberedning enligt gällande rutiner
- tillämpa arbetsrättsliga lagar och praxis för anställning och avtal vid löneberedning
Kompetenser och erfarenhet:
- God kommunikatör på engelska och svenska
- Intresse för ekonomiadministration och leverantörsreskontra
- Systemvana
- Erfarenhet av Excel
- Relevant utbildning alternativt arbetslivserfarenhet
Meriterande kompetenser och erfarenhet:
- Serviceinriktad
- Driven
- Stresstålig
______________________
Processen
- Sök tjänsten genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas
- De kandidater som går vidare i processen; - Intervju nummer 1 - allmän ömsesidig presentation
- Intervju nummer 2 - uppföljning av intervju nr. 1, fördjupning
- Avtalspresentation / erbjudande av tjänst
- Träffa teamet på en frukost eller lunch innan eventuell signering av avtal
- Återkoppling sker vanligtvis inom 10 arbetsdagar ifrån inkommen ansökan
Så länge det går att söka tjänsten via annonsen så är du varmt välkommen med din ansökan. Vi arkiverar annonsen då tjänsten blivit tillsatt.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetens inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm, där huvudkontoret finns på Gävlegatan 16 i centrala Stockholm. Vårt motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Du rekommenderas att besöka vår hemsida www.shayasolutions.com, och bilda dig en uppfattning om oss innan du söker. Viktigt att matchningen mellan dig som person och oss som bolag - på en ömsesidig nivå, blir rätt.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström