PBM Gävleborg söker administratör

PBM Gävleborg söker administratör

Arbetsbeskrivning

PBM är en koncern fokuserad kring att tillhandahålla beteendepsykologisk kompetens inom tre huvudområden: Hållbart arbetsliv, hälso- & sjukvård och konsultverksamhet inom affärs-, ledarskaps- och organisationsfrågor. PBM förbättrar människors och organisationers välbefinnande och prestationsförmåga. Vår devis är Förändring som håller. Inom koncernen arbetar 240 personer, merparten psykologer och verksamheten omsätter ca 220 MSEK, vilket lett till utmärkelser som Gasellföretag. Läs mer på www.pbm.se

 PBM bidrar till människors välbefinnande, vi växer för att kunna hjälpa så många som möjligt med förebyggande och uppbyggande insatser både för individer och organisationer. Med vår specialistkunskap inom beteendepsykologi hjälper vi människor tillbaka till livsbalans. För organisationer bidrar vi till bl. a lyckade förändringsarbeten genom att dela med oss av vår kunskap om mänskligt beteende och ge konkreta verktyg för att hjälpa organisationer att nå sina mål. Nu söker vi en administratör till vårt engagerade team i Gävle, där vi sitter centralt i fina lokaler på, Norra Skeppsbron 7.

 Om tjänsten

I tjänsten som administratör hos oss kommer du att bli navet i vår verksamhet. Du kommer att arbeta med resursplanering, ärendehantering, administrering av uppdrag (t ex att skapa underlag), fakturering samt övriga sedvanliga administrativa uppgifter som tex. remiss- och journalhantering och kontorsservice. I rollen ingår även att understödja lokala sälj- och marknadsresurser genom att hjälpa till att genomföra kundevent, hantera utskick och genomföra uppföljning och utvärdering. Vår administratör kommer också ha mycket extern kontakt gentemot våra kunder och klienter genom att du hanterar telefon, mail och att välkomna våra klienter vid deras besök hos oss. Tjänsten har en tjänstgöringsgrad på 75% och du rapporterar till vår Administrativa chef.

Om dig

Vi söker dig som gillar att samarbeta, är flexibel, lösningsorienterad och har förmåga att se vad som behövs och ta egna initiativ. Du bör vara noggrann, strukturerad, organiserad och förändringsbenägen. Då du blir vårt ansikte utåt är det viktigt för oss att du är serviceorienterad och har stor social kompetens. Du har minst gymnasieexamen och har goda datakunskaper. Vi vill att du har erfarenhet av administration, fakturering och receptionsarbete. Då delar av tjänsten kan omfatta stöd i marknadsföring är det meriterande om du har erfarenhet av verktyg inom inbound marketing. Har du arbetat hos privat vårdgivare eller inom konsultverksamhet är det ett plus.

 Låter detta spännande?

Vill du veta mer eller har frågor är du välkommen att kontakta vår Administrativa chef Kristin Malmberg på mail: kristin.malmberg@pbm.se. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt då vi behandlar ansökningarna löpande, dock senast 31 maj. För att uppnå en objektiv och rättvis urvalsprocess kommer vi att tillämpa arbetspsykologiska tester.

Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Tillträde så snart som möjligt eller enl. ök.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PBM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 maj 2020
  • Ansök senast: 15 juni 2020

Besöksadress

Arenavägen 27
None

Postadress

Arenavägen 27
Johanneshov, 12177

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024