OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PBM är en koncern fokuserad kring att tillhandahålla beteendepsykologisk kompetens inom tre huvudområden: Hållbart arbetsliv, hälso- & sjukvård och konsultverksamhet inom affärs-, ledarskaps- och organisationsfrågor. PBM förbättrar människors och organisationers välbefinnande och prestationsförmåga. Vår devis är Förändring som håller. Vi är ca 240 medarbetare som älskar att göra skillnad varje dag och verksamheten omsätter ca 220 MSEK, vilket lett till utmärkelser som Gasellföretag. Läs mer på www.pbm.se
Just nu händer det massor hos oss på PBM! Vi breddar vår verksamhet med nya spännande grepp att använda beteendepsykologi. Samtidigt vidareutvecklar och förnyar vi vårt rehabprogram för utmattningssyndrom och/eller långvarig smärta. Vill du vara med på denna spännande resa? Vi behöver nu förstärka vårt team med ytterligare en serviceinriktad administratör till vår verksamhet på Östermalm i Stockholm. Verksamheten ingår i den del där PBM idag arbetar på uppdrag av Region Stockholm med vårdval ”Rehabilitering vid långvarig smärta med eller utan samsjuklighet och för utmattningssyndrom” i multimodala team. Vi arbetar med ett helhetsgrepp om varje patient där vi arbetar i team runt varje individ med alla våra professioner, psykolog, läkare, fysioterapeut och rehabkoordinator. Vårt arbetssätt bygger på vetenskaplig grund och vi uppnår goda behandlingsresultat. Vi bidrar till att förbättra människors livskvalitet!
Om tjänsten
Tjänsten innebär en bred administrativ roll som innefattar planering, schemaläggning och diktatskrivning. Du har också hand om beställningar, patientadministration, registrering av aktiviteter, hantering av remisser och journaler. Du är även ett stöd till behandlarna på mottagningen inom administrativa frågor. Du har extern kontakt med våra patienter både via mottagningens telefon och mina vårdkontakter 1177 samt genom att välkomna och registrera våra patienter när dom kommer till oss samt tar betalt för besöken. Du bidrar till att utveckla och förbättra våra rutiner och arbetssätt. Du har ett nära samarbete med de andra administratörerna både på enheten på Brahegatan men även på vår andra enhet i Globen.
Teamet på vår enhet på Östermalm har en god gemenskap där vi stöttar och lär av varandra. Vi arbetar fokuserat med målet att ge bästa möjliga resultat för varje patient som kommer till oss. Vi sitter i ljusa nyrenoverade lokaler på Brahegatan.
Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av att hantera komplex schemaläggning – tex från vården, eller hotellnäringen eller annan är bransch med schemaläggningslogistik. Vi vill att du har minst 2 års erfarenhet av kvalificerat administrationsarbete. Det är en stor fördel om du har arbetat i journalsystem. Vi ser gärna att du är utbildad medicinsk sekreterare. Du ska ha goda kunskaper i den medicinska terminologin och reglerna för medicinsk dokumentation samt i det svenska språket. I det administrativa teamet på PBM lägger vi stor vikt på samarbetsförmåga och flexibilitet. Tjänsten passar dig som är serviceinriktad, strukturerad och ansvarstagande.
Låter detta intressant? Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Mia Peltomäki, Administrativ koordinator på mail: mia.peltomaki@pbm.se eller mobil: 073-746 06 21.
Vi behandlar ansökningarna löpande och ser fram emot din ansökan så snart som möjligt dock senast 29 november. För att uppnå en så objektiv och rättvis urvalsprocess som möjligt tillämpar vi arbetspsykologiska tester. Vi tillämpar provanställning och ser gärna tillträde sker så snart som möjligt.
Läs mer om PBM och tjänsten på www.pbm.se