OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PCR Test personal AstraZeneca Mölndal
Vi söker ytterligare en kollega till vår PCR-test-arbetsgrupp som jobbar i vår kunds fantastiska lokaler i Mölndal.
Vi söker dig med hög kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska, i tal som skrift.
Att arbeta hos oss innebär ett stort engagemang och intresse att leverera förstklassig service.
Som PCR-testare innebär det att du tar emot den personal som skall testa sig för Covid -19 och registrerar dem för testning. Du är också behjälplig med att demonstrera hur man utför testet samt instrurera hur man rengör efter sig.I denna tjänst ingår också att rengöra/städa testytorna ytterligare för att hålla en så ren och säker miljö som krävs.
Krav/Kvalifikationer
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Mycket stor vikt läggs på detta
• Mycket goda datakunskaper
• Har förmågan att på ett enkelt sätt instrurera de som skall testa sig
• Hög servicenivå
• Du skall också ha en god samarbetsförmåga då du kommer arbeta tätt tillsammans med övrig personal i testcentret
• Bra på att kunna planera och prioritera arbetsuppgifter
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Ta emot och välkomna personal som skall testa sig
• Registrera och scanna testkit
• Instrurera personalen som testar sig hur man skall gå tillväga för att ta sitt prov
• Kontrollera att det är rätt nivå i teströret samt se till att de sätter ner testet korrekt i racket (provställ)
• Städa provtagningsbås efter att personalen tagit sitt test
• Leverera provställen med prover till labb
• Se till att testcentret är rent och representativt
• Se till att det hela tiden finns handskar, desinfektionsmedel, servetter samt övrigt förbrukningsmaterial i testcentret
• Marknadsföra samt hålla i kampanjer för PCR-testning
• Kunna svara på frågor om testning
Dina personliga egenskaper
• Ditt serviceintresse är väldigt stort och du har fingertoppskänsla för hur du bemöter kunden, kunden är alltid i focus
• Du har hög social kompetens
• Stabil-trygg i dig själv
• Strukturerad och flexibel
• Självgående i din roll
• Förmåga samt intresse att arbeta i team och hjälpa kollegor vid behov
Tjänsten är en visstidsanställning, måndag-fredag 7:00-16:00, tom den 30/6 2022.
Ansökan kan endast göras via vårt ansökningsverktyg Reachmee.
Sista ansökningsdag 15 Oktober 2021
Intervjuer kommer ske löpande och anställning kan därför komma ske före sista ansökningsdatum.
Har du frågor kontakta
Jennifer Jensen via epost: jennifer.jensen@sodexo.com
Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 64 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet. Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet. Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. Vi är 420 000 medarbetare i 64 länder som kommer i kontakt med 100 miljoner konsumenter - varje dag. Det gör oss till ett av världens ledande Service Managementföretag.
Sodexo was founded in 1966 by the Frenchman Pierre Bellon. With a few thousand French francs in his pocket, his strong momentum and entrepreneurial spirit, he established a small service company delivering food to corporate staff in his home town Marseilles. Today Sodexo is one of the largest employers in the world, backed by nearly 420 000 employees in 64 countries across the globe.
We are worldwide leaders within Quality of Life Services, with customers both within the private- and public sector and institutions. We offer integrated services within Facilities Management: workplace services, cleaning, food services and utilities- and conferencing. We contribute to the well-being of employees, streamline the businesses and secure that all important service functions are working within companies, hospitals, schools and other workplaces.
Sodexo is on the edge regarding taking responsibility of the environment, social health, and social responsibility for a Better Tomorrow. Sodexo also takes an active responsibility for inclusion and diversity. The company values Service Spirit, Team Spirit and Spirit of Progress have a major role all through the organization. Since Sodexo is a worldwide and international organization there are tremendous possibilities to grow and develop within the company.
Our Swedish revenue is 371 million euros and we occupy 6400 employees. This makes us one of the leading Swedish companies within Service Management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,