OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
PE Teknik & Arkitektur är ett av Sveriges främsta konsultföretag med fokus på byggnader och allt runtomkring. Vi är cirka 900 medarbetare på ett 20-tal orter runt om i Sverige och du blir en del av ett sammansvetsat lokalt team som kan sin marknad. Vår vision har varit tydlig sedan starten 2006: att förnya samhället genom innovativa och hållbara lösningar.
Dina arbetsuppgifter
PE Teknik och Arkitektur AB expanderar och söker nu en administratör på deltid till deras verksamhet i Trollhättan. Studerar du eller har ett annat jobb om minst 50%? Är du en noggrann person som trivs med ett administrativt arbete? Söker du ett arbete som innefattar ansvar och en bred och varierande roll? Då kan du vara rätt person för oss!
I rollen som administratör på PE Teknik och Arkitektur kommer du agera spindeln i nätet. Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara daglig skötsel av kontoret, posthantering, rese- och mötesbokningar, inköp av kontorsmaterial och övrig administration. Tjänsten är ett konsultuppdrag som omfattar 50% med start omgående. Arbetstiderna är förlagda till dagtid måndag-fredag alternativt måndag-torsdag.
Din profil
För att vara framgångsrik i rollen som administratör ser vi att du är en positiv och strukturerad person. Du är initiativtagande och har förmågan att driva ditt eget arbete framåt. Du är kommunikativ, serviceinriktad och är bekväm i att ha många olika kontakter i ditt arbete. Du är en van datoranvändare och har goda kunskaper i Office-paketet.
För detta uppdrag krävs det att du har en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50%, till exempel studier eller annat arbete.
Låter det intressant?
Har du frågor, så tveka inte att ringa konsultchef Andrej Lovric tel 070-785 84 12. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 19 oktober 2022. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!
Om oss
Att arbeta som konsult på Premier
Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.
Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 700 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.
Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen
Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg
Magnus Lindberg
0707858642