OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Self Storage till alla!
Nu öppnar vi upp en ny anläggning i Sundbyberg.
Vi söker dig som älskar service och vill bygga långsiktiga, professionella relationer med våra kunder på den nya anläggningen i Sundbyberg som öppnar upp under hösten. Vi specialiserar oss på att göra det lilla extra, hitta bästa lösningen och säkerställa att alla kunder går från butiken med ett leende. Vi har en bra blandning av både privat- samt företagskunder där alla dagar ser olika ut. Du är vårt ansikte utåt, det viktigaste vi har.
Vi söker nu en assisterande butikschef med start 1 september.
Våra öppettider är vardagar 10:00-18:00 samt lördagar 10:00-14:00. Ordinarie arbetstid inkluderar arbete varannan lördag. Till din hjälp har du en butikschef som stöttar för att driva vår anläggning i Sundbyberg framåt!
Det kan även bli vissa pass på våra andra anläggningar i Stockholm beroende på frånvaro, semestrar och liknande. Vi är ett litet team där alla jobbar tillsammans och hjälper varandra. Våra anläggningar finns idag i Täby, Sollentuna, Bromma, Kungsholmen, Upplands Väsby, Lidingö, Lidingö Stockby, Botkyrka samt Sundbyberg.
Med andra ord, hos oss får du en trygg och framtidsäker anställning i en bransch som växer så det knakar och är inte sårbar för händelser ute i världen. Behov för förråd och utrymmen ökar i dagsläget och kommer fortsätta i framtiden.
Vi erbjuder alla våra medarbetare en god möjlighet till personlig utveckling. Vi är ett växande företag i en framtidsbransch, följ med oss på denna spännande resa!
Arbetsuppgifter
- Uthyrning av förråd till både företag och privatpersoner.
- Bygga långsiktiga relationer med våra kunder.
- Hjälpa våra kunder över telefon.
- Visst administrativt arbete.
- Underhåll av butik och anläggning.
- Försäljning av våra produkter i butik.
- Ger våra kunder ett bemötande med en exceptionellt hög servicegrad och kunskapsnivå.
Vi söker dig som
- Tar initiativ, är självsäker med kunderna och tar kommandot samt är en glädjespridare som älskar service och försäljning.
- Arbetat med försäljning i butik tidigare och har kassavana är meriterande.
- Har lätt att lära sig nya IT-system.
- Flytande svenska i både tal och skrift.
- Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift.
- Är trygg och bekväm med mycket eget ansvar då det förekommer pass där du jobbar själv i butiken.
Ansökan
Du bli anställd direkt av Pelican Self Storage som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75% med möjlighet till mer tid och extra pass.
Bli en del av vårt team. Urvalet sker löpande, så sök redan idag. Välkommen med din ansökan!
Vår bakgrund
Pelican Self Storage grundades i Danmark 2009 av Nordic Real Estate Partners (NREP) med investering från M3 Capital Partners i London. Sedan den dagen har vi kommit en lång väg och vi fortsätter framåt. Idag arbetar vi med många nya projekt, och vårt mål är att skapa en kedja av kvalitets- och serviceinriktade anläggningar i Norden huvudsakligen kring huvudstadsregionerna och de större omgivande städerna.
Vi fortsätter växa
Med 34 anläggningar i Sverige, Danmark och Finland och ännu fler på väg, har Pelican Self Storage en snabb utveckling.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jerry Stribrant
0761-27 20 22
Victoria Blomquist
0733- 44 54 51
Anna Wolthon
08-448 07 00
Tina Hamberg
Melodi Haghiri
Lisa Schuman
Jerry Stribrant
Johan Ekström
Alexandra Drakengård
Marion Wågby