OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi lever våra värdeord Professionell, Passionerad och Lekfull. I din roll som People Administration innebär det att ta ansvar för dina uppgifter, har en förmåga och ett intresse för att samarbeta med andra människor och gör det lilla extra för att leverera och hitta lösningar.
I tjänsten som People Administration hos oss ansvarar du för och säkerställer Steams schemaläggning, vilket innebär att hantera all personaladministration kring schema (arbetstid, anställning samt övrig administration knuten till schema och lön). Rollen innebär daglig kontakt med kollegor inom HR, medarbetare och chefer i frågor som rör personal och schemaläggning.
Utöver det löpande arbetet deltar du i projekt som relateras till verksamheten, samt till processförbättrande arbeten och aktiviteter som rör systemförändringar.
Vem är du?
Vi tror att du stortrivs med administrativa uppgifter och drar dig inte för att söka efter information. VI har fullbokat i stort sett hela tiden, så du behöver trivas i ett högt tempo, ett flexibelt klimat med stor vikt vid eget ansvar. Har du erfarenhet av hotell och restaurang är det ett plus, men inget krav. Vi tror att du har arbetat som administratör eller löneadministratör i ett större bolag, och trivs med att ta eget ansvar.
Placering i Västerås. Du rapporterar till Culture and Management Partner.