OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PriceRunner fortsätter att växa och vi söker nu en kollega till "People" teamet!
Idag består teamet av Head of People och Office Manager. Vi skapar förutsättningar för att PriceRunner ska attrahera, behålla och utveckla de bästa talangerna! Vi vill ge den bästa upplevelsen tillsåväl kandidater som medarbetare och chefer vid t ex rekrytering, utveckling, ledarstöd och kultur.
Hos oss kommer du får lära dig massor, se verkligtresultat av ditt arbete och ha kul under tiden!
I rollen som People Operations Coordinator kommer du bl a jobba med:
- Planering och genomförande av onboarding av nya kollegor
- Employer Branding aktiviteter
- Planera och koordinera intervjuer och tester vid rekrytering
- Skriva och arkivera avtal och intyg
- Svara på frågor relaterade till t ex lön, semester mm från kollegor
- Månatlig rapportering till och kontakt med vår externa lönepartner
- Uppdatera system relaterade till lön, pension, försäkringar
- Sköta vår karriärsida
- Genomföra våra pulsmätningar
- Planera och genomföra aktiviteter relaterade till kultur och värderingar
- Driva egna projekt relaterade till "People"
För att trivas hos oss är du en prestigelös "doer" med en stark administrativ ådra. Du vill lära mer och prova nya saker och kommer gärna med förslag på lösningar. Du vill leverera medarbetarupplevelse utöver det vanliga och förstår varför det är viktigt.
Du kommer att arbeta nära och rapportera till Head of People men ha många andra kontaktytor i bolaget. Därför är det också viktigt att du kan kommunicera väl, bygga relationer och skapa förtroende.
Vi tror att du har en utbildning inom området samt ett par års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du är flytande i svenska och engelska och en van användare av Office paketet. Erfarenhet från att jobba inom tech, digital, e-commerce är meriterande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Berglind
+46 70 799 98 10