OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund finlands ledande mejeriföretag grundat 1905.De etablerades på den svenska marknaden 1994 och är idag 43 anställda.I Sverige har man en affärside att sälja livsmedel, med bas i mejeri, som främjar hälsa och välbefinnande.Företaget sitter i trevliga lokaler vid Globen.Vi söker nu för Valios räkning en ordermottagare som kan arbeta heltid under april och därefter vid behov runt ledigheter och sjukdom.I rollen som ordermottagare kommer du att ta emot beställningar främst via EDI men även via telefon och mejl.Du kommer att administrera och följa upp leveranserna från fabrik till kund.Då du kommer in extra vid behov kan du även få avlasta ekonomiavdelningen med diverse administrativa arbetsuppgifter.Du som söker tjänsten trivs i en utåtriktad roll med fokus på service.Du är van vid att agera problemlösare och har lätt för att hantera flera saker samtidigt.Som person är du prestigelös och har inga problem med att ta på dig arbetsuppgifter utanför din roll. För tjänsten är det meriterande med tidigare erfarenhet av kund- eller ordermottagning gärna ifrån systemet Scala.Vidare bör du ha goda kunskaper i Office-paketet.Du bör kunna hoppa in med kort varsel och arbeta heltid under kortare och längre perioder. Uppdraget kommer att inledas på heltid mellan 22 mars - 21 april för att täcka upp vid en ledighet.Första delen av uppdraget kommer att inledas med en upplärning.Arbetstiderna kommer att vara mellan 08.00- 16.00. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer och tillsättning sker löpande. Ansök tjänsten via www.jurekbemanning.se