OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Pergo fortsätter att utveckla och förbättra sin verksamhet och det är därför viktigt för oss att hitta en engagerad Team Leader för den Nordiska gruppen inom vår Customer Care.Arbetsbeskrivning Avdelningen för Customer Care arbetar med orderhantering, leveransbevakning, besvarande av kund- och konsumentfrågor, underhåll och registrering av register/databaser, innesälj, reklamationshantering och dokumenthantering.Avdelningen har ett nära samarbete i den interna organisationen framför allt med säljorganisationen, ekonomiavdelningen samt logistikavdelningen.Du kommer att ingå i teamet för den Nordiska marknaden som består av 8 personer.Förutom ovanstående arbetsuppgifter kommer Du som Team Leader ansvara för teamet avseende ledning av det dagliga arbetet inom Nordengruppen.Vem är du?Du har flera års erfarenhet av arbete inom kundservice eller s k Customer Care och kan bidra med Din kompetens inom området.Du har erfarenhet av att arbeta i en internationell organisation. Du behärskar engelska och svenska flytande både skriftligt och muntligt.Språkkunskaper i de nordiska språken är meriterande.Du har förmåga att strukturera, stödja och leda det dagliga arbetet i ett team.Tjänsten innebär inget personalansvar eftersom detta tillhör chefen för Customer Care.Trots det är Du i rollen som Team Leader en naturlig ledare genom att vara lyhörd, stark, drivande, motiverande och inspirerande.Du är affärsmässig och kundfokuserad.Ett starkt engagemang och öppenhet för förändringar är viktiga egenskaper för att passa in på Pergo.I denna rekrytering samarbetar vi med Adecco.Tjänsten söker du senast 14 oktober via adecco.se / Recruitment.Välkommen med din ansökan.