Personal Assistant

Arbetsbeskrivning

Vi söker en Personal Assistant till chefen för funktionen Tillverkning & Logistik.Funktionen Tillverkning & Logistik består av ca 650 medarbetare och ansvarar för företagets produktflöde från leverantör till kund. ARBETET INNEBÄR att bistå funktionschefen med allmänna administrativa uppgifter, ta fram presentationsmaterial, administrera möten och konferenser för funktionens ledningsgrupp.I tjänsten ingår även att driva egna projekt inom arbetsområdet och att arbeta med övergripande administration för funktionen, t ex införande av nya rutiner samt att underhålla och vidareutveckla webbaserade system.Du kommer att ta fram, samordna och förmedla information till alla medarbetare inom funktionen, både via intranät och informationsblad. VI SÖKER DIG som har gymnasieutbildning med administrativ och/eller ekonomisk inriktning samt flerårig erfarenhet av likvärdigt arbete.Vi vill att du har erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete och förmåga att självständigt driva egna arbetsuppgifter och projekt.Vi förutsätter att du är serviceinriktad och har lätt för och tycker om att ta egna initiativ.Du har förmåga att strukturera olika uppgifter kommunicera information och att lära ut.Du har vana av att arbeta med olika applikationer i PC-miljö, mycket goda kunskaper i MS Office-paketet samt har intresse för att lära dig nya program vid behov.Vi förutsätter att du kan uttrycka dig mycket väl i tal och skrift, på såväl svenska som engelska.DU SÖKER TJÄNSTEN via ansökningsformuläret som finns på vår hemsida.Vi behöver din ansökan hos oss senast den 16 juni.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ASTRA TECH AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 3 juni 2010
  • Ansök senast: 16 juni 2010

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024