OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens ledande bemanningsföretag med en total omsättning på ca 170 miljarder SEK.I Sverige är vi rikstäckande med ca 50 kontor spridda från Malmö i söder till Luleå i norr.Vi arbetar som en komplett HR-partner till våra globala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco har lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bamanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.För kunds räkning söker vi en PA; personlig assistent, till en av företagets områdeschefer.Arbetsuppgifter Som personlig assistent hjälper du områdeschefen med dagliga arbetsuppgifter.Du kommer bl.a. att göra sammanställningar i Excel och agera koordinator; boka möten och hotell etc.Erfarenhet Du har bred erfarenhet av liknande jobb.Troligtvis har du jobbat i några år som sekreterare eller koordinator.Du har god datavana i Office-paketet samt i Outlook.Personliga egenskaper Du är en person som tycker om att ge god service, och du trivs i rollen som "koordinator".Detta erbjuder Adecco dig Som konsult för Adecco får du chansen att stärka ditt nätverk och bredda dina erfarenheter.Utifrån din kompetens ger Adecco dig möjlighet till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Fakta om anställningen Uppdraget startar i februari och rekrytering sker löpande. Din ansökan önskar vi få in via Adeccos hemsida www.adecco.se där du registrerar din profil och bifogar CV samt personliga brev.Klicka på knappen "Skicka ansökan" nedan för att registrera din ansökan.Du når tjänsten via direktlänk: http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/_general/datapages/default.asp Välkommen med din ansökan!