OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nox är ett expansivt städföretag med 40 anställda och kontor i centrala Uppsala. Det är en dynamisk arbetsplats med god stämning fylld av unga, positiva och ambitiösa medarbetare. Vi växer i hög takt och därför behöver vi förstärkning av en personal & ekonomi-assistent som kan hjälpa oss att hålla vårt höga tempo uppe.
Hur ser en arbetsdag ut?
Du kommer att ha en bred roll där du såväl stöttar våra chefer i arbetet att hitta rätt personal genom att lägga ut annonser vid behov, CV- urval och ringa referenser. Du kommer även att arbeta med schemaläggning av våra uppdrag, sköta viss pappersbokföring på kontoret, vara ansvarig för fakturering samt stämma av våra medarbetares timrapporter och skicka dem till vår lönefirma.
Vem trivs här?
Du har tagit en akademisk examen med inriktning ekonomi eller PA-programmet. Du är socialt kompetent och har lätt för att ta människor men din sanna styrka ligger i att du är strukturerad och ordningsam. Du ser vad som behövs göras och ser till att det blir gjort. Du tycker om att effektivisera dina arbetsuppgifter och utmaningar ser du som något roligt där vi som ett lag tillsammans ska göra det absolut bästa möjliga av situationen.
Om du dessutom är van att arbeta med datorer kommer du att trivas bra hos oss.
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig ett varierat arbete i en dynamisk miljö på en arbetsplats där du förmodligen kommer få mer uppskattning än vad du någonsin erfarit. Vi är medvetna om hur viktig du är för oss och vi satsar mycket tid, pengar och engagemang på de vi väljer att anställa, vilket också gör att vi förväntar oss mycket tillbaka. Vår filosofi är att det ska vara kul att gå till jobbet!
Låter de intressant? Tveka inte att skicka en ansökan och vi kommer att hålla intervjuer löpande. Beräknat tillträde är slutet av mars.