Personal inom underhåll och tillsyn i Göteborg

Personal inom underhåll och tillsyn i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu personal för arbete till enheten hållplatsservice i Göteborg. Kunden söker dig som trivs med en flexibel tjänst och kan arbeta ca 75-100% med start så snart som möjligt. Är du en lagspelare som trivs med ordning och reda så tveka inte på att söka!

Om uppdraget

Som underhållspersonal på Hållplatsservice ingår du i ett lag som arbetar med drift och underhåll av hållplatser, terminaler och stationer. Du ansvarar för att upprätthålla och förbättra kvalitén på ert område. Förutom att arbeta mot felanmälan så utförs kontinuerlig tillsyn enligt fastställt intervall för att upptäcka vandalism. Till detta uppdrag så letar vi efter personal till området tillsyn av hållplatser.

Vi söker dig som vill ha en timanställning som kan förlängas samt utökas till del- eller heltidsarbete över vissa perioder, exempelvis under sommaren. Arbetstiderna som förekommer är måndag till torsdag kl 06:30-15:10 och fredag kl 06:30-14:20. Det kan ibland även vara arbete på helgen. Utbildning sker under fem dagar vi bestämmer tillsammans.

Dina arbetsuppgifter

Huvudsakliga arbetsuppgifter omfattar tillsyn där ni åker runt till era olika hållplatser och fastställer att allt är helt och rent. Det som inte är helt eller rent ansvarar du för att åtgärna. Det kan därför vara en ganska ombytlig tjänst med allmänn städ, reparation, klottersanering, glasning, uppsättning och nedtagning av info-material samt beställa material som behöver bytas.

Dina kvalifikationer

Vi söker dig som kan arbeta både självgående samt i team då båda förekommer. Vi ser att du är drivande i ditt dagliga arbete. Du är ansvarstagande, hjälpsam och van vid att arbeta självständigt utomhus. Du arbetar noggrant, metodiskt och har ett stort tålamod. Du är en lagspelare med helhetssyn på företagets verksamhet och har lätt för att samarbeta.

Krav:

- Erfarenhet av att arbeta systematiskt, noggrant och metodiskt

- Erfarenhet av fysiskt arbete utomhus

- Högt ansvarstagande, ordning och reda

- Erfarenhet av självständigt arbete liksom god samarbetsförmåga

- Gymnasiekompetens eller motsvarande

- B-körkort och god körvana i stadstrafik

- God allmänhälsa eftersom det förekommer tunga lyft

- Dator- och systemvana

- Mycket goda kunskaper i svenska språket

Meriterande:

- Erfarenhet av klottersanering

- Erfarenhet av reparationsarbeten

- Utbildning med inriktning mot reparation/ service/ transport/ verkstad

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på BemannIQ erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.



Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på vikarie@bemanniq.se alternativt 08-122 00 450.

BemannIQ är ett svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader. BemannIQ är kvalitetscertifierat enligt ISO 9001:2015, Miljöcertifierade enligt ISO 14001:2004, Arbetsmiljöcertifierade enligt OHSAS 18001:2007 samt certifierade inom Informationssäkerhet ISO/IEC 27001:2015.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BemannIQ
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2023
  • Ansök senast: 17 februari 2023

Liknande jobb


22 november 2024

Sophämtare

Sophämtare

22 november 2024

20 november 2024