OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Pga föräldraledighet på vår personalavdelning söker vi nu en personal-/ löneassistent. Som personal-/löneassistent kommer du till största del att arbeta med företagets löneberedning men även med bemanning, personalregister, förberedande rekryteringsarbete samt övrig personaladministration. Detta innebär daglig kontakt med våra anställda, sökande samt myndigheter varför du behöver vara serviceinriktad, förtroendeingivande och flexibel.
Vi söker dig som:
- har grundläggande kunskaper i lagar och avtal inom löneområdet
- är noggrann och strukturerad
- är utåtriktad, positiv och stresstålig
- har ett kund- samt utvecklingsorienterat förhållningssätt till ditt arbete
- har goda kunskaper i officepaketet (word, excel och outlook)
- kan driva egna projekt
- kan ställa krav på dig själv och din omgivning
Tidigare erfarenhet av lönearbete är meriterande (gärna Hogia Lön) men stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Företagets huvudkontor ligger vid Solvalla men flyttar i september till nya lokaler i Veddesta.