Personal / Löneassistent

Arbetsbeskrivning

Hos oss i Lycksele kommun ska människors förhållningssätt till varandra präglas av etik och respekt. Medarbetar- och ledarutveckling går hand i hand samtidigt som en bra arbetsmiljö alltid är i fokus. Tillsammans bygger vi för framtiden genom samarbete, utbildning och ny teknik. Uppdragskontoret ansvarar för den gemensamma administrationen i kommunen och består av fem enheter. I kommunen använder vi oss av ett tidredovisningssystem, Personec Time, Vi söker dig som kommer att fortsätta arbetet med införande av detta system på våra arbetsplatser. I arbetet kan även ingå viss löneadministration. Du har kunskaper av arbete med tidredovisningssystem. Erfarenhet av Personec Time från Aditro är meriterande. Dessutom ser vi gärna att du har erfarenhet av löneadministration. Du har en hög servicegrad och god samarbetsförmåga. Befattningen är placerad vid personalenheten

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lycksele kommun
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 12 november 2008
  • Ansök senast: 30 november 2008

Liknande jobb


Administratör Zeppelin Mining

Administratör Zeppelin Mining

7 december 2022

2 december 2022

Payroll Specialist - Global Mobility

Payroll Specialist - Global Mobility

25 november 2022

23 november 2022