Personal- och ekonomiadministratör

Arbetsbeskrivning

I den löpande personal- och ekonomiadministrationen kommer du att hantera ett brett spann av olika frågor med allt från ledighetsansökningar, avtalsfrågor, friskvård och arbetsmiljöfrågor, till att samordna löneunderlag inför löneberedning för cirka 120 medarbetare.I arbetsuppgifterna kommer även att ingå löpande redovisning och avstämningar.Du kommer också att uppdatera och förmedla den interna informationen rörande personal och ekonomifunktionerna.Vi är en liten organisation och därför är det viktigt att du även är öppen för att ta ansvar för mer allmänna administrativa uppgifter.För rätt person kommer det finnas stora möjligheter att påverka innehållet i tjänsten.Du utför ditt arbete med stor noggrannhet, är en god administratör och van att arbeta självständigt med hög integritet.Ditt engagemang, din personlighet och förmåga att kommunicera och samarbeta är viktiga egenskaper för oss.Du är bra på att prioritera och kan även byta fokus om det behövs.Vi ser framför oss en pigg och glad person som gärna arbetar med olika saker. Du bör ha några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Det är en stor fördel om du har en grundläggande förståelse för lönehantering. Du söker enklast tjänsten via vår hemsida www.ekn.se.Din ansökan vill vi ha senast den 3 mars 2008.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: EXPORTKREDITNÄMNDEN
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 13 februari 2008
  • Ansök senast: 3 mars 2008

Liknande jobb


HR praktikant

HR praktikant

20 november 2024

Rekryteringsadministratör

Rekryteringsadministratör

20 november 2024

Payroll and HR Coordinator

19 november 2024