OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 60 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.Till vår uthyrningsverksamhet i Kungsbacka söker vi nu en personal- och löneadministratör.Du kommer att arbeta 75% som personaladministratör och 25% som löneadministratör med start i juni.Goda chanser finns till fast anställning hos vår uppdragsgivare. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta med sedvanliga personal- och löneadministrativa uppgifter som uppkommer vid rekrytering, nyanställning, avtal, förhandling, utbildning och lönehantering.Du kommer att arbeta nära personalchefen och vara dennes högra hand.Kvalifikationer: Vi söker dig som har läst PA-programmet eller annan liknande utbildning inom personal eller ekonomi.Du bör ha erfarenhet av liknade arbetsuppgifter och lönesystemet AGDA.Du är även duktig på att hantera Officepaketet.Personliga egenskaper: Du tycker om förändringar och tycker att det är roligt att förbättra rutiner och driva utveckling framåt.Du är flexibel, har skinn på näsan och ligger alltid steget före.Du har också en förmåga att arbeta självständigt samt prioritera.Andra egenskaper hos dig är att du är positiv, serviceminded och bidrar till ett gott arbetsklimat.Vad erbjuder Adecco?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag.Det är jobb som sällan kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Intresserad?Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.