OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en driven och energisk rekryterare!
Du kanske i början av din karriär inom rekrytering eller har erfarenhet av försäljning och vet hur man hittar de bästa kandidaterna inom sälj?
Om tjänsten: Rekryterare hos Företagscentralen kommer du att rekrytera både B2C/B2B säljare samt mötesbokare.
Du kommer vara ansvarig för hela rekryteringsprocessen med stöd av ledningen. I dina arbetsuppgifter ingår att aktivt arbeta med sociala medier, bearbeta inkommande sökningar samt via flera kanaler jobba uppsökande rekrytering för att hitta flera kandidater. Hålla första intervjuer över telefonen samt boka in personliga intervjuer till våra säljchefer på respektive ort.
Tjänsten är baserad på vårt kontor i centrala Örebro. Du kommer att sköta rekryteringen och återkopplingen till alla våra projekt och kontor. Du kommer ha ansvaret för att rekrytera till 7 olika säljteam, samt en mötesbokningsavdelning.
Vi söker dig som antingen har tidigare erfarenhet av ledare position i uppsökande försäljning/ direkt försäljning eller minst 1-års erfarenhet av rekryteringsarbete.
Meriterande är om du har en examen inom HR/Personal.
Dina dagar kommer vara väldigt varierande Därför är den en person som snabbt kan anpassa dig i olika situationer. Du gillar att tänka utanför boxen och gör det som behövs för att uppnå dina mål samt tar dig igenom dagarna med glimten i ögat.
Personliga egenskaper:
• Du har lätt för att inge förtroende och få folk att känna sig sedda.
• Du har förmågan att komma med egna lösningar och ta egna initiativ.
• Behärskar det svenska språket flytande både i tal och skrift.
• Du är strukturerad och gillar att jobba i högt tempo.
Låter det som att du passat in hos oss och du känner att du är den vi bör välja – vänta inte med att söka! Vi intervjuar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista annonsdatum.
Lycka till!