Personal till Backoffice sökes

Arbetsbeskrivning

Är du nyfiken på nya utmaningar och vill bli en del av en spännande organisation? Har du driv och vilja att vara lite bättre än igår?
Är du ett proffs på att prioritera, multi-taska och organisera? Då har vi möjligheten för dig.
Vi söker nu administrativa supportmedarbetare till ett välkänt företag med placering i Stockholm.

Arbetsbeskrivning:
Du kommer ha en bred roll där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera alla uppgifter som förekommer från det att en order har lagts till att fakturan skall gå till kund. Du kommer att ingå i ett team på 6-8 medarbetare. Vårt team består av organiserade och serviceinriktade medarbetare, som dagligen arbetar med orderhantering, inköpsavrop, reklamationer, leveransavisering, lagerförsäljning, fakturering och support mot övriga organisationen och våra kunder.

Är du den vi söker?
Vi söker dig som har erfarenhet av ovanstående och som vill ha en vardag fylld med varierade arbetsuppgifter. Hos oss blir du en av våra nyckelpersoner. Här trivs en lagspelare med god organisationsförmåga. Som person ser vi att du är flexibel, positiv, noggrann och strukturerad. Du har god organisationsförmåga, lyhörd och nyfiken liksom har en vilja att ge kunden och dina kollegor bästa service. Du är effektiv samtidigt som du är prestigelös och du ser och hjälper till där det behövs ett extra handtag.Du har mycket god datorvana och har lätt för att lära dig nya program och system.

Kvalifikationer:
Här behöver du ha


• Erfarenhet av order, inköpsavrop, reklamationshantering.
• God datorvana samt lätt att lära dig att jobba i nya program.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
• Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och rätt inställning. Vi välkomnar alla sökanden och eftersträvar mångfald.

Tillträde: Augusti
Placeringsort: Järfälla, Stockholm
Varaktighet: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Arbetstid: Vardagar 07:00 - 16:00

Vid frågor angående tjänsten;
Kontakta Lisbeth Agegård, Supply Chain Manager Sverige, telefon 070 359 98 01

Skicka in din ansökan med personligt brev och CV senast 2022-05-15


VILKA ÄR VI?
Kinnarps är Europas ledande helhetsleverantör av inredningslösningar och arbetsplatsdesign för kontor, skolor och omsorgsmiljöer. Möblerna kännetecknas av hög kvalitet, innovativ design, låg miljöpåverkan och långa livscykler. Företaget har varit familjeägt sedan starten 1942, med tillverkning i Sverige och verksamhet i över 40 länder.
Läs mer på www.kinnarps.se

Sammanfattning

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024