Personal till extrajobb på återvinningscentral!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Serviceinriktade medarbetare för extrajobb på återvinningscentralerna i Flen och Vingåker sökes!

Arbetet är huvudsakligen förlagt kvällar och helger, men även arbete mån-fre dagtid 07:00-16:00 kan förekomma.

I arbetsuppgifterna ingår:

Ta emot och hjälpa kunder med sortering av avfall på återvinningscentralen.
Se till att avfall sorteras rätt, samt hantera farligt avfall.
Löpande arbete med drift, skötsel, och underhåll på anläggningen.
Arbete vid vågterminal.
Daglig drift och underhåll av maskiner, byggnader, sorterings-, upplagsytor inom området.
Maskinkörning.
Arbeta för en kundanpassad och effektiv utveckling på återvinningscentralen.

Vi ser gärna att du har hjullastarbehörighet (C2) samt B körkort.

För rätt personer kan detta uppdrag fortsätta under hela sommaren.


Din profil
Vi söker ständigt nya talanger så är du intresserad av att arbeta hos oss som uthyrd medarbetare eller bli rekryterad till någon av våra kunder får du gärna bifoga ditt CV och ditt personliga brev här. När du har tid får du gärna komplettera din ansökan och fylla i dina uppgifter via vårt web-CV.

För att vara aktuell för detta extraarbete är det ett krav att du har annan huvudsaklig sysselsättning. Med annan huvudsaklig sysselsättning menas t.ex att du studerar, har eget företag eller att du har en deltidsanställning på minst 50%. Observera att sökande som inte uppfyller detta ej behandlas. Det är viktigt att du beskriver i din ansökan vilken annan sysselsättning du har och hur många vardagar du är intresserad av att arbeta per vecka.

Krav för att söka denna tjänst är att du har behörighet på hjullastare (C2).


Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!



Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Elena Hallin

Patrick Bihler

Anna Brorson

Arena Personal AB

Malin Nordeman

Carina Tiderman
0727-262666
Carina Tiderman

Martina Olsson

Elena Hallin
016-142149
Elena Hallin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Nordic AB
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid - Enligt överenskommelse Tillsvidare
  • Publicerat: 21 mars 2017

Besöksadress

Rademachergatan 1
None

Postadress

Rademachergatan 1
ESKILSTUNA, 63220

Liknande jobb


22 december 2024

18 december 2024

Försöksassistent

Försöksassistent

16 december 2024

13 december 2024