OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är en av landets ledande tillverkare av ringar och andra smycken. Våra kunder är butiker & ”varumärken” i Sverige, Norden och Europa. Vi är ett ganska litet företag med en platt organisation som bygger på allas ansvar och engagemang och vi ”hjälps åt & hugger i” där det behövs.
Vi söker nu en medarbetare till vår administration som behöver utökas med en 60% tjänst (troligtvis 3 dagar i veckan, onsdag-fredag). Arbetet består både av branschspecifika arbetsuppgifter och av traditionella kontorsarbetsuppgifter. Exempelvis ordermottagning och kundtjänst via telefon och mail, men även prisberäkningar, fakturering och paketering.
Sunda värderingar genomsyrar företaget och du som söker bör känna igen dig i egenskaperna pigg, engagerad, en vilja att ta ansvar och du tycker om utveckling.
Låter detta intressant och passande så maila din ansökan till info@guldbolaget.se senast 2022-09-07. Har Du frågor, ring Charlotta Rejneborg 0486-20987. För ytterligare information om Guldbolaget se, www.guldbolaget.se. Anställningen inleds med en provanställning.