OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bohus Service Partner AB, är ett företag vars affärside är att leverera förstklassiga tjänster inom butiksstäd, hemstäd, trädgårdsservice, fönsterputsning och golvvård. Vi skapar en kvalitetsstandard långt bortom nuvarande städbolags. Våra speciella och delvis egenutvecklade metoder har rönt framgång och gett oss ett gott renomme! Vårt signum och högsta prioritet är att ständigt sträva efter att ligga steget före våra konkurrenter inom samtliga områden. Både vad gäller kvalite på arbetets utförande, arbetsmetoder och möjlighet till personlig utveckling. Bohus Service Partner AB har sitt säte i natursköna Strömstad kommun. Här har vi kommit att bli marknadsledande och har hand om såväl köpcentra som livsmedelsbutiker, inriktade på Norge handel. Antalet servicemedarbetare är idag ca 25 personer. Vi finns även sedan, oktober 2005, etablerade i Värmland. I och med regeringens förslag om skattelättnader på hushållsnära tjänster förväntas vi växa ytterligare. Målsättningen är att Bohus Service Partner AB ska verka som helhetsentreprenör och hjälpa våra kunder till en inomhusmiljö i världsklass. Vi ska vara en samarbetspartner att lita på och ta väl hand om det förtroende som givits oss. Ingenting får vara viktigare än att hålla våra kunder och servicemedarbetare nöjda. Vi söker nu en människa med stor social kompetens och som gillar att arbeta med människor. Då våra medarbetare är företagets viktigaste resurs är det viktigt att du har en bra kontakt med dem. Arbetet är omväxlande och du kommer att ha ett stort ansvar för vår lokala verksamhet. Arbetsuppgifterna består konkret i att sköta schemaläggning för de anställda i Strömstad, stötta dem i arbetsleding, representera, hålla i möten, sköta lönerapportering, skriva arbetsgivarintyg, utföra kvlitetsbesiktingar hos våra befintliga kunder och uppföljning, betälla material, utbilda ny personal och sköta införsäljning av nya uppdrag. Du är vårt ansikte utåt i Norra Bohuslän och har också i uppgift att svara i telefon, tillsätta vikarie vid någons sjukdom etc. Arbetet ställer krav på god social förmåga och ett gott ordningssinne. Du erhåller utbildning av oss. Du får också en egen tjänstebil att åka mellan objekten i samt en företagstelefon för bruk i tjänsten. Tjänsten är en heltidstjänst med arbetstiden måndag till fredag 08:00-17:00 I arbetet ingår att ha viss jour dvs. att om ingen vikarie finns tillgänglig måste du själv ta det passet, för att senare själv ta kompensationsledigt. På så sätt kräver arbetet en hög flexibilitet och energi. Nu har vi den stora förmånen av att ha en väldigt låg sjukfrånvaro i företaget, liksom personalomsättning så det är sällan du behöver rycka ut oväntat. Vi kan erbjuda rätt person ett intressant och välavlönat arbete med stora utvecklingsmöjligheter. Under anställningens första tre månader får du lära dig det mesta om vår bransch, våra kunder och personal. Det vi önskar av dig är följande: * Tycka att lokalvård är en intressant bransch att lära dig allt om! * Ha tålmodighet och engagemang * En utpräglad känsla för service och ansvarstagande. * God social förmåga och trevligt uppträdande. * Körkort Klass B Högskoleutbildning är meriterande men inget krav. Dina ambitioner och din utrålning kommer att värderas högt. Välkommen med din ansökan och eventuella frågor!