OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad och administration. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi strävar efter att vara en av branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en personaladministratör till ett uppdrag hos ett internationellt kundföretag. Dina arbetsuppgifter innebär att skapa rutiner för administrationen för avdelningen. Det innebär bl a att sköta administrationen kring ansökningshandlingar, arbeta med avtalsfrågor, skicka ut kallelser till utbildningar, administrera in/utpasseringskort samt hantera löneuppgifter. Utöver det ingår det även att göra power point presentationer, sköta administrationen kring rikskuponger samt allmänna arkiveringsrutiner. För tjänsten krävs det gymnasieexamen samt flera års arbetslivserfarenhet. Du ska ha erfarenhet av en administrativ tjänst på en personalavdelning. Goda kunskaper i office-paketet samt i det engelska språket är en förutsättning. Som person bör du vara strukturerad, ordningsam och flexibel. Du måste kunna arbeta självständigt och vara stresstålig. Viktigt för denna tjänst är att man besitter en hög integritet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719