OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning en personaladministratör. FLB Logistik AB är ett snabbt växande tredjeparts logistikföretag med sin verksamhet i Gävle. Vi är i dagsläget 70 anställda och omsätter ca 60 mkr per år. Förutom traditionella logistiktjänster som lagring och transport utför vi kvalitetskontroll, ompackning, reparationer, enklare montering samt reklamationshantering. Vi inriktar oss i huvudsak mot elektronik och telecomindustrin. Våra kunder består till största delen av större internationella företag. Ditt uppdrag är att självständigt hantera administrationen gällande personal, löner och rekrytering. Du kommer också att arbeta nära ekonomifunktionen och vid behov även fungera som back-up. Du bör ha någon form av administrativ eller ekonomisk utbildning och erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter. Meriterande med erfarenhet inom området kommunikation. Som person ska du ha förmågan att arbeta självständigt med många kontakter både internt och externt. Du är noggrann, serviceinriktad och har god initiativförmåga.