Personaladministratör

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens ledande bemanningsföretag.Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag!Nu söker Adecco i Sundbyberg en Personaladministratör till en intressant kund i Stockholm.Arbetsuppgifter Vi söker nu en personaladministratör på deltid.Du kommer ha hand om de löpande personaladministrativa frågorna, såsom arbetsrättsliga frågor, fackliga förhandlingar, rekrytering, avtalshantering och rehabiliteringssamtal.Vem söker vi?Du bör ha ett par års erfarenhet av att arbeta med dessa frågor.Vi söker dig som är en utåtriktad, professionell personalvetare med gott affärssinne.Vad erbjuder vi?Vi söker dig som är egen företagare eller som har annan huvudsaklig sysselsättning.Tjänsten som personaladministratör ska tillsättas i november och avser deltid (två dagar per vecka) under ett års tid.Som konsult/underleverantör arbetar du via Adecco Sweden AB.Intresserad?Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010