OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.Vi söker för vår kunds räkning en Personaladministratör med placering i Norrköping som skall vara behjälplig på HR-avdelningen.Tjänsten är en inhyrning med möjlighet till förlängning.Det är viktigt att du kan börja arbeta omgående.Tjänsten kommer att vara på heltid fram till sista september för att därefter bli en deltidstjänst.Arbetsuppgifter: - Svara på arbetsrättsliga frågor kring avtalen - Kontakter med olika myndigheter t.ex.Försäkringskassan - Anmäla personalförändringar och rapportera statistik - Skriva avtal och arbetsgivarintyg - Administration kring nyanställning och avslut av anställning - Informera om personalförmåner - Underhåll av personalregister Kvalifikationer: Du bör ha eftergymnasial utbildning, personaladministration eller motsvarande, och gärna minst ett par års arbetslivserfarenhet som personaladministratör.För att du ska passa i rollen som Personaladministration krävs att du är en kommunikativ person som har lätt för att knyta kontakter, uppskattar att arbeta med många varierande arbetsuppgifter och trivs med att ge service till kollegor och medarbetare.Välkommen med din ansökan som ska innehålla din CV och några rader om dig.Skicka in din ansökan omgående, urval och intervjuer sker löpande då tjänsten ska tillsättas omgående.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00