Personaladministratör

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största HR-partner inom rekrytering, konsulting och bemanning.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz.Den totala omsättningen ligger på ca SEK 190 miljarder.Omsättningen i Sverige år 2006 uppgick till SEK 2 miljarder.Vi är auktoriserade.Vi tror att du är framåt och drivande som person och har erfarenhet från personaladministration/rekrytering. Krav på förkunskaper: * Engelska i tal och skrift * Erfarenhet ifrån kontorsadministration * Microsoft Office Förutsättningar för att lyckas i tjänsten: * Strukturerad och ordningsam * Serviceinriktad * Noggrann * Erfarenhet från personaladministration * Erfarenheter från att hålla och genomföra intervjuer och hålla i olika rekryteringsprocesser.Vi ser att det är meriterande om du har kunskaper i bland annat SAP och har jobbat med ytterligare affärssystem..Vi har fortlöpande intervjuer så skicka in din ansökan så fort du kan.Du kan söka tjänsten genom att trycka på länken nedan.

Sammanfattning

Liknande jobb


27 november 2024

Koordinator till bemanningsenheten

Koordinator till bemanningsenheten

26 november 2024

Bemanningsplanerare

Bemanningsplanerare

26 november 2024