OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största HR-partner inom rekrytering, konsulting och bemanning.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz.Den totala omsättningen ligger på ca SEK 190 miljarder.Omsättningen i Sverige år 2006 uppgick till SEK 2 miljarder.Vi är auktoriserade.Vi tror att du är framåt och drivande som person och har erfarenhet från personaladministration/rekrytering. Krav på förkunskaper: * Engelska i tal och skrift * Erfarenhet ifrån kontorsadministration * Microsoft Office Förutsättningar för att lyckas i tjänsten: * Strukturerad och ordningsam * Serviceinriktad * Noggrann * Erfarenhet från personaladministration * Erfarenheter från att hålla och genomföra intervjuer och hålla i olika rekryteringsprocesser.Vi ser att det är meriterande om du har kunskaper i bland annat SAP och har jobbat med ytterligare affärssystem..Vi har fortlöpande intervjuer så skicka in din ansökan så fort du kan.Du kan söka tjänsten genom att trycka på länken nedan.