OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aktiebolaget Söder och Co verkar inom rekrytering, omställning och bemanning i Västsverige.Vi har etablerade kontor i Göteborg och Borås samt ett nystartat regionkontor i Skövde.Aktiebolaget Söder & Co är ett auktoriserat bemanningsbolag.Då vi nu är i ett expansivt skede söker vi en personaladministratör till vårt kontor i Skövde.1 plats Du kommer initialt att hantera enklare administration kring våra konsulter, boka intervjuer, rapporthantering, referenstagning mm.Tjänsten kommer att utformas efter dina förkunskaper.Du kommer att arbeta med både kollektivanställd personal och tjänstemän.För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter.Vem är du?Du som söker har förmodligen relevant praktisk erfarenhet och bakgrund, gärna från HR-området men inget krav.Ett plus är om du har erfarenhet inom försäljning.Vidare tror vi att du är en självgående, initiativtagande person med karismatisk personlighet.Du trivs när tempot är högt och har ett genuint intresse för att jobba med personalfrågor och vårda kundrelationer.Tjänsten är en timanställning som kommer övergå i en heltidsanställning.Körkort och tillgång till bil ett krav.Tjänsten kommer att tillsättas omgående.Att arbeta på Söder och Co Du kommer att arbeta i en miljö präglat av framåtanda och visioner samtidigt som du blir en viktig kugge i ett företag under stark tillväxt. Då vi har en löpande rekryteringsprocess ser vi gärna att Du ansöker snarast, dock senast den 21 mars.