OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco SA är världens största aktör inom bemanning och rekrytering med kontor i 70 länder.I Sverige är Adecco det näst största bemanningsföretaget med 4 500 anställda.Adecco arbetar med uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärcoachning.Vi är rikstäckande med över 50 kontor från Haparanda i norr till Malmö i söder.I Dalarna har vi kontor i Falun, Mora och Ludvika.Till vår uthyrningsverksamhet i Falun med placering i Leksand söker vi en personaladministratör med erfarenhet av löneadministrativt arbete.Du ska även ha god kunskap om redovisning och bokföring. Som personaladministratör kommer de huvudsakliga arbetsuppgifterna att innefatta löneadministration, tidredovisning, protokollskrivning, löpande bokföring och avstämingar. Arbetet kräver, förutom att man är en duktig och noggrann administratör, erfarenhet av löneadministration.Det krävs även kunskap om redovisning, hur processen ser ut samt förmåga att se helheten.Som person bör du ha integritet, vara självgående och driven, gärna ta egna initiativ samt vara flexibel. I rollen som konsult krävs det förmåga att snabbt sätta sig in i nya situationer och arbetsuppgifter samt att träffa nya människor i nya miljöer.Du måste ha en god servicekänsla och förmåga att samarbeta. Välkommen med din ansökan!