OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För omgående rekrytering söker vi personaladministratör & bokningsansvarig till vårt kontor i Helsingborg
Nu söker vi en driven personalassistent till vårt interna team i Helsingborg. Du kommer arbeta i nya moderna lokaler i ett positivt arbetsteam. Du kommer ha ett övergripande administrativt ansvar och vara en viktig intern servicefunktion på kontoret. Du kommer i din roll som personalassistent ha en avgörande roll i vårt dagliga bemanningsarbete där vi har mycket kontakt med så väl kunder som anställd personal. I rollen som bokningsansvarig hanterar du den dagliga administrationen och utbokningen av personal i företagets externa personalpooler samt schemalägger och planerar för kommande personalbehov. Denna arbetsuppgift innefattar mycket daglig kontakt med våra anställda konsulter och kunder så att du på ett så optimalt sätt som möjligt kan boka och lägga schema för våra anställda. Parallellt med ditt bokningsansvar arbetar du även med hela eller delar av rekryteringsprocessen vilket innefattar bland annat CV-granskning, telefonintervjuer, personliga intervjuer, referenstagning, uppföljning och sammanställningar av profiler som sedan presenteras till våra kunder.
Tjänsten kan även innefatta andra arbetsuppgifter där bland annat telefonsupport, besöksmottagning, attestering av tidrapportering, hantering av lönefrågor, administrativa uppgifter, hantering av våra sociala medier samt inköp av kontorsmaterial med mera kan vara vanligt förekommande.
Du kommer att arbeta självständigt men i nära samarbete med dina kollegor. I rollen krävs att du gillar att arbeta i ett högt tempo samt serviceinriktat då du i rollen supporterar våra konsultchefer, kunder och konsulter.
Kvalifikationer
* Du har en eftergymnasial utbildning alternativt relevant arbetslivserfarenhet
* Du är en mycket god administratör och har goda kunskaper i Office-paketet
* Har du erfarenhet ifrån arbete med sociala medier och vill utvecklas inom detta området är det meriterande för tjänsten
* Du har ett brinnande intresse för kunder, konsulter och att hitta långsiktiga och hållbara lösningar för alla parter
* Du drivs av att arbeta i en miljö med högt kundfokus och service
* Du kan läsa och skriva svenska samt engelska obehindrat
Personliga egenskaper
Som person är du flexibel, noggrann och mycket serviceminded. Du trivs att arbeta i en självständig roll men har även lätt för att samarbeta med andra och ser service som en naturlig del i din yrkesroll. Du drivs att arbeta med korta deadlines och korta ledtider där förutsättningarna snabbt ändras. Vidare tycker du om att jobba i ett högt tempo och är ansvarstagande och resultatorienterad. För oss är det också viktigt att du är prestigelös, självständig och trivs på ett mindre, men växande företag! Då vi arbetar brett, har du lätt för att ta till dig ny kunskap och visar ett intresse för att lära mer.
Vi erbjuder
Vi erbjuder dig arbete på ett lokalt tillväxtföretag, med trevliga kollegor i centrala lokaler i Helsingborg. Dina framtida uppdrag och samarbetspartners finns bland ledande tillverkningsföretag i Skåne. Du utgår från kontoret i Helsingborg där samtliga av dina kollegor arbetar. Arbetsklimatet internt är både trivsamt och lättsamt då vi har ett öppet och hjälpsamt arbetssätt och drivs av att gemensamt och individuellt driva våra uppdrag för att nå framgång.
Ansök
Vi ser fram emot din ansökan och omber dig att söka omgående. Din ansökan behandlas självklart konfidentiellt. För frågor om tjänsten vänligen kontakta VD Ann Larsson på tel. 070-3167020. Ansök via länk nedan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ann Larsson
042-210299
Husein Mehmedovic
042-210299
Sandra Dahlqvist Balhuizen
042-21 02 99
Rekryteringskonsult Husein Mehmedovic
042-210299
Rekryteringskonsult Sandra Balhuizen
042-210299
Rekryteringskonsult Ann Larsson
042-210299
Rekryteringskonsult Olof Andersson
0703-103 192
Peter Johnsson
042-210299
Ekonomi/administration
ekonomi@processbemanning