Personaladministratör, deltid.

Arbetsbeskrivning

Academic Work söker för kunds räkning 1 personaladministratör/VD-assistent.Kunden är marknadsledande i Norden inom deras verksamhetsområde konsulära tjänster och med 20 års erfarenhet i visum och legaliseringsbranschen.De har kontor i Stockholm, Göteborg och Köpenhamn med ca 30 medarbetare totalt. Företaget bistår affärsresenärer, resebyråer, offentligt anställda, diplomater, internationella hjälporganisationer, turister och studenter med aktuell information om visum samt instruktioner och ansökningshandlingar inför deras resor.Företaget erbjuder en heltäckande tjänst med allt från information om till handläggning av samt legalisering och bestyrkande av dokument.De hjälper sina kunder att säkerställa att de har de handlingar som krävs till det land de ska resa samt att de har de stämplar och bestyrkanden som krävs för det land de ska göra affärer med. Arbetsuppgifter: Som personaladministratör/VD-assistent kommer du att arbeta med (arbetsbeskrivning).Du kommer att bistå samtliga avdelningar (Operativa avdelningen och ekonomiavdelningen) administrativt ingår i tjänsten: *Uppdatera Personalhandbok *Administrera anställningsavtal och övriga dokument i personalregister *Rutiner vid nyanställning och avgång *Kontaktperson för de företag vi samarbetar med gällande tjänstepension och företagshälsovård samt IT *Uppdatera personaldokument i vårt interna datasystem och hemsida.*Assistera VD och övriga avdelningar administrativt vid behov.(En återkommande arbetsuppgift är att sitta med på ledningsgruppsmöten och skriva protokoll.Vi söker dig som: *Är utbildad inom personal/personaladministration *Har 2 års tidigare arbetslivserfarenhet inom personaladministration.* Goda kunskaper i Officepaketet Som person är du effektiv och noggrann.Du är en person som gärna tar egna initiativ och ser vad som behövs göras.Ordning och reda är en självklarhet för dig.Du har även en god känsla för service och är en positiv person som sprider glädje på arbetet. Start: Omgående Omfattning: 1 år Uppskattad arbetstid:50%, mestadels förmiddagar, men ska även kunna vara flexibel och kunna arbeta kvällstid någon gång i månaden.Plats: Stockholm City Lön: Timlön/ Månads lön/Enligt avtal Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare, hungrigare och eftersom vi tillsätter löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg

Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg

Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl

Sammanfattning

Besöksadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM

Postadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM, 11428

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010