OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 450 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet Till ett av våra kundföretag i centrala Stockholm söker vi nu en personaladministratör som skall arbeta med avtalsadministration. Kunden är ett av Sveriges största sakförsäkringsföretag och har över 2000 anställda. Företagets löneavdelning har precis flyttats till ett externt bolag. I samband med detta behövs en person som skall administrera personalens anställningskontrakt. Vidare innefattar tjänsten att vara kontaktperson för det externa löneföretaget. Du kommer även att hantera administration kring tjänstledigheter och sjukskrivningar samt viss arkivering. Uppdraget är en behovsanställning på 6 månader. Vi söker dig som har goda kunskaper inom avtal, kontrakt och kontraktshantering. Du kommer att hantera många känsliga dokument med sekretess och det är därför av största vikt att du har respekt och förståelse för detta. Vidare vill vi att du har goda kunskaper i MS Office. Eftersom tjänsten innebär mycket kontakt med människor är det viktigt att du har en god social förmåga och att du upplevs som förtroendeingivande. Det är även viktigt att du är serviceinriktad, noggrann och ansvarsfull.