OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om HIREQ:
HIREQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med säte i Ystad. Vi är en pålitlig partner som erbjuder HR-relaterade tjänster till såväl enmansföretag som storföretag. Våra ledord är kvalitet, enkelhet och personlighet.
Arbetsbeskrivning:
För kunds räkning söker vi nu en personaladministratör som kommer att ansvara för företagets HR-funktion. Som personaladministratör kommer du att stötta organisationen, dess chefer och medarbetare i alla möjliga personalrelaterade frågor. Du kommer också att ansvara för upprättande av rutiner och implementering av nya processer samt utveckla de verktyg som HR kan stötta organisationen med i samråd med VD. Du driver ett aktivt förbättringsarbete och ser till att dessa genomförs och följs upp. Vidare är du ett bollplank och support för organisationens chefer och personal i olika HR-frågor.
Denna rekryteringsprocess:
I denna rekrytering tillämpar vi ett löpande urval. Detta innebär att tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdagen. Start för detta uppdrag är omgående därför ser vi fram emot din ansökan så snart som möjligt. För ytterligare information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Sahlin
0411-55 55 52
Ingrid Duvander
0411-55 55 51
Johan Sahlin
0411-55 55 52
0411-555552
Johan Sahlin
0411-55 55 52
Ingrid Duvander
0411-55 55 51
Nicole Areskoug
0735212887
Alpar Simon
+46705083029
Thomas Nevlin
Nicole Areskoug
0411-55-55-56