OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en personaladministratör för uppdrag på halvtid hos Sandvik Coromant Sverige AB i Kista. Sandvik Coromant är en del av den högteknologiska verkstadskoncernen Sandvik AB. Tjänsten är förlagd till personalavdelningen där du kommer arbeta brett med typiska personaladministrativa arbetsuppgifter. I arbetsuppgifterna ingår bl.a. indatering av personaluppgifter (t.ex. tidrapportering, löneuppgifter m.m.), friskvårds- och arbetsmiljöfrågor, utbildningsadministration samt ad hoc-uppgifter. För tjänsten ser vi att du har personaladministrativ utbildning och/eller erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Det är även viktigt att du har goda kunskaper i MS Office samt engelska. Du som söker tjänsten är en noggrann administratör med ett strukturerat arbetssätt och har en god organisationsförmåga. Samtidigt är det viktigt att du är prestigelös, serviceinriktad och tar initiativ när det behövs. Vi går igenom ansökningar och kallar till intervju löpande. Ansökningar via brev mottages ej.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719