Personaladministratör Sodexho

Arbetsbeskrivning

Sodexho AB är ett av Sveriges ledande serviceföretag med över 7 000 medarbetare och en omsättning på 2,7 miljarder kronor. Vi finns representerade över hela landet på egna kontor och genom drygt 2 000 kundkontrakt. Vi erbjuder kunder inom näringsliv och offentliga verksamheter supporttjänster anpassade till de behov som finns inom måltids- och städservice, vaktmästeri, växel och reception, konferens och evenemang, fastighetstjänster och andra supporttjänster. Som Personaladministratör ska du arbeta strategiskt och övergripande med personalfrågor på vår enhet i Gävle. Du är rådgivare i personalfrågor och rapporterar direkt till två distriktschefer, regionchef samt platschefen för måltid och städ i Gävle. Du kommer också att medverka i HR-gruppens centrala arbeten. Vi ser att du har en akademisk bakgrund inom personalområdet. Du har minst 3 års arbetslivserfarenhet från personalarbete. Vi ser också att du har goda kunskaper inom arbetsrätt och kunskaper inom LAS och MBL. Du har god förhandlingsvana. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Du är van att arbeta i Officepaketet. Du är driftig och trivs med att arbeta både strategiskt och operativt. Du har god initiativförmåga och är handlingskraftig. Du är strukturerad och ordningsam och kan arbeta både självständigt och i grupp.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010