OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta som personaladministratör hos en av Adeccos kunder i Göteborg.Du bör ha minst 3 års erfarenhet av kvalificerat personalarbete, främst inom arbetsrätt.Lämplig utbildningsbakgrund är högskoleutbildning inom personal- och arbetslivsfrågor eller motsvarande.Du kommer att arbeta med personaladministration och allt vad det innebär, bl.a. anställningar, varsel och avslut, företrädesrätt, arbetsmiljö och deltagande i fackliga förhandlingar. Du bör vara en driftig, initiativtagande, prestigelös och flexibel person som är van vid att arbeta självständigt då man inte har möjlighet till mycket hjälp.Stor vikt läggs vid personliga egenskaper.Goda kunskaper i det engelska språket är ett krav.Meriterande är om du har arbetat statligt, inom högskola och universitet. Start: 2:a april - 31:a december Sysselsättningsgrad: 75 % Sök tjänsten via vår hemsida www.adecco.se (181/28545 Personaladministratör) Urvalsprocessen kommer att inledas omgående med fortlöpande intervjuer.