OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hej!
Vi på Gottskärs Hemtjänst erbjuder som privat utförare högkvalitativ vård och omsorg i hemmet på uppdrag av Mölndal kommun. Företaget har haft god tillväxt de senaste åren och under hela resan har vi lyckats behålla vår personlighet och satt vår egen prägel på vårt arbete. Vi värdesätter individen, både när det gäller personal och vårdtagare och är noga med att alltid göra det där ”lilla extra”. Vi är ett sammansvetsat team och närmsta kollega är aldrig längre än ett telefonsamtal bort.
Just nu söker vi en ny personaladministratör till oss, är det du?
Jobbet innebär sedvanlig personaladministration, huvudsakligen i form av daglig planering, bemanning (både i grunden samt vid vakanser), kontinuitetsbevakning och rekrytering vid behov.
För tjänsten är det viktigt att du är väldigt ansvarsfull, tålmodig och tillgänglig för personalen. Vi värderar personlig lämplighet högt men vill gärna att du har tidigare erfarenhet från liknande arbete, har du jobbat inom vården är detta ett stort plus. Grundläggande datorkunskap är ett krav samt att du behärskar svenska språket i tal och skrift. För oss är det viktigt att både personal och vårdtagare trivs och för detta krävs att bemanningen och kontinuiteten är jämn samtidigt som man alltid har ett ekonomiskt tänk med sig.
Du kommer jobba tillsammans med en samordnare på samma enhet samt verksamhetschef på vårt kontor i Rävekärr.
Tjänsten är på 50 %, vi är kollektivanslutna och tillämpar avtalsenlig lön. Tillträde enligt ö.k.
Låter detta som något för dig? Tveka inte att söka! Vi tar endast emot ansökningar via e-post och undanber vänligen men bestämt ansökningar via telefon eller där ovannämnda krav ej uppfylls.