Personaladministratör till statlig myndighet

Arbetsbeskrivning

Perido Skills dig som vill arbeta som personaladministratör vid en statlig myndighet belägen i centrala Stockholm. Du kommer att arbeta med personalfrågor på den administrativa enheten. Dina arbetsuppgifter kommer därmed att bestå av att föredra, handlägga och ge stöd i anställningsärenden, att bistå verksamheten med arbetsrättlig kompetens och administrativt stöd samt att bistå vid förhandlingar med arbetstagarorganisationer. Kravprofil - Gymnasial utbildning - Akademisk utbildning inom HR-området är meriterande - Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - Mycket goda datakunskaper - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Du är analytisk och strukturerad person som gärna tar ansvar och egna initiativ samt trivs med den variation som det innebär att arbeta på en mindre myndighet. Det är viktigt med personliga egenskaper såsom integritet, samarbets- och kommunikationsförmåga och förmåga att skapa förtroende för denna tjänst.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 27 april 2009
  • Ansök senast: 27 maj 2009

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


Två administratörer sökes till administrativa enheten Hisingen

Två administratörer sökes till administrativa enheten Hisingen

15 november 2024

HR-administratör till Forsmark

HR-administratör till Forsmark

15 november 2024

Personaladministratör till Bemanningsenheten

15 november 2024

Administratör till Hälso- och sjukvårdsenheten

15 november 2024