OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Göteborgs universitet möter samhällets utmaningar med mångsidig kunskap. 49 000 studenter och 6 400 medarbetare gör universitetet till en stor och inspirerande arbetsplats. Stark forskning och attraktiva utbildningar lockar forskare och studenter från hela världen. Med ny kunskap och nya perspektiv bidrar Göteborgs universitet till en bättre framtid.
Mitt i händelsernas centrum står JMG, Institutionen för journalistik, medier och kommunikation vid Göteborgs universitet. En av Nordens mest välrenommerade institutioner inom sitt område, med bredd och djup i både forskning och utbildning. Idag rankas exempelvis vår journalistutbildning som en av landets bästa och många studenter söker sig hit just av den anledningen.
Administrationen vid institutionen består av 6 anställda inom ekonomi, studieadministration, kommunikation och IT. Inom personalområdet ansvarar du ofta för en fråga från ax till limpa då du har ett helhetsansvar för de frågorna. Du får stort förtroende och stort ansvar att strukturera och utveckla ditt arbete. För rätt person tror vi att det här är goda förutsättningar för att tjänsten ska uppfattas som stimulerande och motiverande.
Även om alla i administratörsgruppen har sina egna ansvarsområden är vi beroende av varandra för att lösa de utmaningar som uppstår. Som administratör hos oss är du en jätteviktig del i ett litet gäng!
Läs mer om tjänsten här
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Göteborgs universitet anlitar upphandlad annonsbyrå i samband med rekrytering av personal. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.