Personalansvarig

Personalansvarig

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Smålandsmunken är industribageriet som funnits i den lilla byn Ryd, strax utanför Tingsryd i närmare 30 år. Med en kvalitet som aldrig sviker återfinns våra munkar och donuts runt i världen - från närmaste handlare till Storbritannien i väst och Förenade Arabemiraten i öst.

Vi är en arbetsstyrka på cirka 40 personer som samlar tolv nationaliteter i en ärlig men härlig symbios och tillsammans producerar vi över 320 000 produkter varje dag.

Vi är i en utvecklingsfas och behöver nu förstärkning av en personalansvarig.

Du får en mycket omväxlande och lärorik roll med stor potential att utvecklas i en växande organisation. Vi söker dig som trivs med att arbeta varierat i högt tempo. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är strukturerad, serviceinriktad, noggrann och effektiv. Som person ser vi också att du är ambitiös och att du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är en ”doer” som trivs i en resultatorienterad och mångkulturell miljö. I tjänsten ingår även att planera och följa upp projekt för externt inhyrda personer, främst på mekanikersidan. Du har sannolikt en eftergymnasial utbildning, kanske från PA-programmet eller motsvarande erfarenhet.

Ingen dag är den andra lik och arbetsuppgifterna inom området är mycket breda och innefattar bl.a. intervjuer och anställningar av nya medarbetare, schemaläggning, projektledning och bemanning av externt inhyrd personal, uppföljningar och personalrelaterad administration.
Smålandsmunken är ett mångkulturellt företag, våra medarbetare har 12 olika nationaliteter med olika bakgrund och erfarenheter. Arbetet ställer därför höga krav på din sociala förmåga då möten och samtal med medarbetare sker på daglig basis.

Vilka egenskaper besitter du?

- God insikt i såväl personalhantering som schemaläggning
- Målinriktad och tar ägarskap för sitt arbete
- Trygg och noggrann
- Gillar högt tempo och ser möjligheter snarare än problem
- Bekväm och självklar i att skapa nya relationer
- Prestigelös och kan hugga in där det behövs
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, meriterande med fler språk
- Du är mycket trygg i affärssystem, MS Office

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Susanne Appelkvist och nås på 0767-781516 eller på susanne.appelkvist@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 februari 2021
  • Ansök senast: 5 mars 2021

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


HR-chef till Ulricehamns kommun

HR-chef till Ulricehamns kommun

8 september 2023

HR-ansvarig till Maskinia

HR-ansvarig till Maskinia

7 september 2023

Personalchef

Personalchef

6 september 2023

Biträdande personalchef

Biträdande personalchef

6 september 2023