OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Verksamhetsbeskrivning
Vi har en egen butik med café och chokladbutik i Falköping. Vi levererar till en rad butiker, caféer och kommunställen i regionen runt Falköping, Skövde och Vara. Mössebergsbagaren är ett starkt expanderande familjeföretag. Försäljningen ökar med 10-15 % per år. Vi började 1993 med 1 miljon i omsättning. Idag är omsättningen 19 miljoner och antalet anställda är 30 fördelat på 23 heltider. Vår personal är vår största tillgång. Vi har sedan tidigare en administrativt ansvarig samt en försäljnings- och kallskänksansvarig. Vi har ständig växtvärk och behöver nu en personalansvarig.
Arbetsuppgifter
Du skall jobba med bland annat förberedande rekrytering, planering av bemanning vid ledigheter och försäljningstoppar, schemaläggning, personalvård, utbildning, information och inköp av arbetskläder. Utöver detta kommer du att på deltid få arbeta med något av följande: underhåll av data, PLC, SPCS lön, SPCS adm, Word, Excel, marknadsföring eller transporter.
Utbildning/Erfarenhet
Din personlighet och livserfarenhet är mycket viktigare än andra formella meriter. Du skall ha tydliga ledaregenskaper samt vara socialt begåvad och noggrann. Du skall vara snabb, ambitiös, handlingskraftig och van vid att ha "många järn i elden". Du skall ha jobbat med människor tidigare, gärna i ledande ställning. Du är förmodligen mellan 30 - 40 år. Inledningsvis kan tjänsten utformas mellan 50-100 % av en heltid. Du kan alltså kombinera med ett annat jobb om målsättningen är att på sikt helt övergå till oss.