OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vivida Assistans AB är ett svenskägt företag med säte i Örebro. Vi erbjuder individuellt anpassad assistans till funktionshindrade barn, ungdomar och vuxna i hela landet. Omtanke, ansvar, kompetens och förtroende är våra ledord och genomsyrar vår vardag. Målsättningen är att bli Sveriges bästa assistanssamordnare. Vivida har kollektivavtal och är medlem i Vårdföretagarna. Nu söker vi en ny. PERSONALANSVARIG Ditt nya arbete Du kommer att arbeta som personalansvarig gentemot Vividas kunder. Tjänsten är heltid med arbetsplats i Örebro. I dina arbetsuppgifter ingår bl. a. . Personalutveckling . Rekrytering . Administration . Kompetensutveckling Din bakgrund Vi tror att du i dag arbetar med personalfrågor. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning, är serviceinriktad och känner dig bekväm i kontakten med andra människor. Körkort krävs. Du själv Din personlighet präglas av en positiv grundsyn,prestigelöshet samt förmåga att se möjligheter och lösningar. Det är viktigt att du även har förmågan att skapa goda relationer samt att du är förtroendeingivande och kan möta människor på ett positivt sätt. Som person ska du också vara drivande och ha en god ansvarskänsla. Sista ansökningsdag Fredagen den 10 augusti 2007. Vi ser helst att du söker på vår hemsida: www.vivida-assistans.se