Personalansvarig administratör

Arbetsbeskrivning

Verksamhetsbeskrivning: Logistikentreprenader Sverige AB är genom Almega ett auktoriserat bemannings och konsultföretag inom logistikbranschen. Vi är specialiserade på entreprenadslösningar men utvecklar och erbjuder även andra kostnadseffektiva och högkvalitativa bemanningstjänster. Vi är ISO certifierade enligt ISO9001 och ISO14001. Vi har idag kontor i Stockholm, Göteborg, Borås, Jönköping, Helsingborg, Nässjö och Norrköping och håller för närvarande på att etablera oss även i Malmö, Örebro, Skaraborg och Värnamo. I denna expansiva fas söker vi nu en Personalansvarig till vårt kontor i Jönköping. Sedan början av 2008 finns koncernen Logistikentreprenader i Norge som Logistikkentrepriser AS . Vi har även startat Kanseito Logistic Consulting AB och samlar vår bemanning och rekryteringar av tjänstemän under namnet Nordic Competence Search. Vår verksamhet baseras på kompetens, flexibilitet och partnerskap, allt för att minimera affärsrisken för våra uppdragsgivare. Då Logistikentreprenader Sverige AB arbetar för en jämställd arbetsmiljö så ser vi gärna sökande från båda könen. Arbetsbeskrivning: Som personalansvarig är du ansvarig för personal samt kund. Arbetsuppgifterna består av rekrytering, fakturering, löneadministration, kundvård mm. Utbildning: Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av personalansvar, även utbildning inom logistik/ekonomi/PA/HR är meriterande. Dock är din personlighet och din inställning viktigare än dina praktiska/teoretiska erfarenheter. Egenskaper: Du gillar att arbeta i ett högt tempo, är driven och stresstålig. Det krävs att du tar egna initiativ samt att du passar in i gruppen.

Sammanfattning

Liknande jobb


HR-chef till Ulricehamns kommun

HR-chef till Ulricehamns kommun

8 september 2023

HR-ansvarig till Maskinia

HR-ansvarig till Maskinia

7 september 2023

Personalchef

Personalchef

6 september 2023

Biträdande personalchef

Biträdande personalchef

6 september 2023