Personalansvarig Front of House till RestaurangAssistans

Arbetsbeskrivning

RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag helt nischade mot hotell och restaurang. Vi har funnits i 23 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Med våra ledord omtanke och effektivitet skräddarsyr vi personallösningar utifrån våra kunders behov och erbjuder allt från kortsiktig bemanning till rekrytering och entreprenader. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor.
 
RestaurangAssistans söker nu en Personalansvarig Front of House till sitt Stockholmskontor.
 
Är det du som tar vår hotellreceptionistavdelning till nya höjder? Har du erfarenhet av ledande positioner inom hotellreception som tex receptionschef? Är du hungrig på att utvecklas och prova något nytt?  Sök då tjänsten som Personalansvarig Front of House. Vi är måna om att du känner dig trygg med våra tjänster och du kommer därför få en gedigen upplärning om vår verksamhet och hur vår affärsmodell ser ut och hur bemanning fungerar. 
 
Som personalansvarig kommer du arbeta i ett team med tre personer och ingen dag är den andra lik och arbetsuppgifterna på avdelningen är breda och stimulerande: 

• Intervjuer och anställningar av nya medarbetare
• Schemaläggning och daglig bemanning av personal
• Mycket kundkontakt, möten, försäljning och uppföljningar
• Ansvar för våra hotellreceptionister och utvecklingen av den verksamheten
• På avdelningen Front of House ingår också servispersonal och det är därför viktigt att du har bra insikt i matsalsarbete 
Vi har tydliga mål och hållbara ambitioner. Vi är måna om att våra medarbetare trivs och att våra kunder erbjuds hög service och kvalitet varje gång. Arbetet ställer därför höga krav på din sociala förmåga då möten och samtal med kunder och medarbetare sker på daglig basis.
 
Vem är du?

• Bakgrund från ledande positioner inom hotellreception
• Restaurangerfarenhet är mycket meriterande
• Har ett brett kontaktnät och god insikt inom Stockholms besöksnäring
• Erfarenhet av såväl personalhantering som schemaläggning
• Väl insatt i hotellbokningssystem såsom OPERA, CENIUM, HOTSOFT etc
• Van att rekrytera rätt person till rätt arbete
• Målinriktad och tar ägarskap för sitt arbete
• Trygg, diplomatisk och noggrann
• Gillar högt tempo och ser möjligheter snarare än problem
• Bekväm och självklar i att skapa nya relationer
• Prestigelös och en lagspelare
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, ytterligare språk är meriterande
• Har B körkort
 
Vad erbjuder vi?

• Ett givande, roligt och utvecklande arbete med högt i tak
• Varierande och spännande jobb med mycket eget ansvar
• Gedigen upplärning
• Generösa personalförmåner
• Löpande kompetensutveckling
• Ett brett kontaktnät
• Härliga kollegor med ett starkt driv och en "ingenting är omöjligt" inställning
• Tjänsten är på heltid med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag - fredag med undantag för några kvällar och helger per år.
Man arbetar på vårt centrala kontor i Stockholm. Tjänsten är på heltid med fast månadslön och goda förmåner. 
 
Kontakt
I denna rekrytering har vi valt att samarbeta med Growisit - Vi rekryterar för besöksnäringen
Kontaktperson: Niclas Ingwall
Tel: 0706-48 62 47
niclas.ingwall@growisit.se
 
Placeringsort: Stockholm  
 


RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag helt nischade mot hotell och restaurang.

Krav:

Körkort:
* B (Personbil)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Growisit
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 augusti 2022
  • Ansök senast: 19 september 2022

Liknande jobb


24 oktober 2024

23 oktober 2024