OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
RestaurangAssistans förser hela besöksnäringen med flexibla personallösningar så som bemanning, rekrytering, entreprenad och utbildning. Med 24 verksamma år och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo så är vi ledande i branschen. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor.
Vi vågar säga att vi är grymma på service och kvalitet!
Älskar du att få saker gjorda? Se resultat och utveckla medarbetare? Vill du leverera service i världsklass till våra hotellkunder? Då ska du läsa vidare!
Till vårt kontor i centrala Malmö letar vi nu en personalansvarig som vill förvalta och utveckla vår verksamhet inom hotellstäd och reception.
Som personalansvarig hos oss är ingen dag den andra lik! Du kommer till stor del att rekrytera, schemalägga och coacha vår hotellpersonal inom hotellstäd och reception. Det ingår även kvalitetskontroller, kunduppföljningar, möten, försäljning samt personal- och kundevents. Du ansvar för avdelningens lönsamhet och kvalitet.
RestaurangAssistans målsättning är att våra kunder och medarbetare alltid ska vara nöjda med de tjänster vi utför och med oss som serviceföretag. Arbetet ställer därför höga krav på din sociala förmåga då möten och samtal med kunder och medarbetare sker på daglig basis.
Vilka egenskaper besitter du?
- Gedigen bakgrund från hotellbranschen. Gärna med god insikt i såväl personalhantering som schemaläggning
- Tidigare erfarenhet som Housekeeping Manager eller Hotel manager
- Du är positiv och bra på att motivera dina medarbetare
- Trygg, diplomatisk och noggrann
- Du är lösningsfokuserad och gillar att ha många bollar i luften
- Du har en god ekonomisk förståelse
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, övriga språk är meriterande
Vad erbjuder vi?
- Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak
- Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar
- Härliga kollegor med ett starkt driv och en "ingenting är omöjligt" -inställning
- Generösa personalförmåner
- Löpande kompetensutveckling
- Ett brett kontaktnät inom besöksnäringen
Tjänsten är på heltid med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år.
B körkort är ett krav.
Vi hoppas kunna tillsätta tjänsten så snart som möjligt men det viktigaste är att hitta rätt person, är det du?
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Israelsson
Ulrika Franzen Körlof
Cathrine Kolberg
Douglas Lundgren
Christian Forsberg
Kasper Höglind
Fredrik Scander
Marie-Louise Stolpe
Mattias Olsson
Amina Bettach